Bukmacher Bwin europejski i światowy potentat w dziedzinie zakładów bukmacherskich staje się partnerem mistrzowskiej drużyny niemieckiej Bayern Monachium w zakresie reklam i w ten sposób wraca do sponsoringu w piłce nożnej. Informacje o umowie między Bayern Monachium, a Bwin przekazane zostały w ubiegłym tygodniu na konferencji prasowej. Nie ujawniono żadnych szczegółów dotyczących finansowego wymiaru tej kooperacji.
Koncern Bwin przekazał informację, że w przypadku współpracy z Bayernem nie wchodzą w grę kwestie dotyczące zakładów sportowych. Tym razem chodzi o reklamę darmowej szkoły pokera Bwin. Będzie to więc kontynuacja współpracy, jaką już teraz ma Bwin z europejskimi klubami piłkarskimi z najwyższej półki: AC Milan i Real Madryt. Nie wyklucza się też reklamy Bwin na bawarskich koszulkach piłkarskich – ale prawdopodobnie tylko na występach zagranicznych, bo niemieckie prawo tego zabrania.
Szef Bayern Monachium, słynny niegdyś piłkarz Karl-Heinz Rummenigge jest zadowolony z nawiązania współpracy z bukmacherem internetowym Bwin, uważa jednak – jak wielu jego kolegów w niemieckiej lidze – że należałoby zliberalizować przepisy dotyczące reklamy na koszulkach zawodników. Szacuje się bowiem, że kluby Bundesligi tracą na zakazie około 300 milionów euro rocznie. Pewne próby obejścia tego rygorystycznego zakazu miały już miejsce: w ubiegłym sezonie odważył się na to klub Werder Brema.