BetClic, dotychczasowy sponsor strategiczny Lecha Poznań oraz wiodący operator na rynku zakładów sportowych, został oficjalnym sponsorem włoskiej drużyny piłkarskiej Juventus Turyn. Umowa jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy pomiędzy oboma podmiotami, w zakresie której BetClic był sponsorem wspierającym.
W ramach realizowanej przez Juventus nowej strategii marketingowej logo firmy BetClic pojawiać się będzie na koszulkach zawodników „Starej Damy” z początkiem sezonu piłkarskiego 2010/2011. Końcowa wartość podpisanej do końca czerwca 2012 r. umowy zależna będzie od wyników sportowych osiąganych przez Juventus na arenie krajowej i międzynarodowej.
Sponsoring Juventusu Turyn to obecnie największa umowa firmy BetClic, która wspiera już zespoły Olympique Marsylia, Olympique Lyon, najlepszy zespół siatkarki na świecie BetClic Trentino oraz drużyny piłkarskie w Portugalii.
Marc Guigo Chief Marketing Officer: “Jesteśmy bardzo szczęśliwi z faktu pozytywnego zakończenia negocjacji z Juventusem. To dla nas bardzo ważna umowa, która wpisuje się w strategię marketingową naszej firmy, polegającą na promowaniu marki BetClic poprzez utożsamianie się z najlepszymi drużynami na świecie. Do tej pory współpracowaliśmy z Olympique Marsylia, Olympique Lyon, Trentino BetClic oraz Lechem Poznań. Te drużyny w swoich krajach są na absolutnym topie, a Lyon ma szansę na wygranie piłkarskiej Ligi Mistrzów.”
Tomasz Mazur Country Manager: “BetClic w Polsce ma już ugruntowaną pozycję, jako jeden z liderów na rynku zakładów sportowych. Niestety zawirowania prawne sprawiły, że na chwilę obecną nie wpieramy żadnego klubu piłkarskiego w Polsce, lecz mamy nadzieję, że już niebawem także w naszym kraju będziemy mogli znowu pojawić się na koszulkach piłkarskich.
Nawiązanie współpracy z tak renomowanym zespołem, jakim z całą pewnością jest Juventus Turyn, to dla nas wszystkim naprawdę fantastyczna sprawa. Fakt, że BetClic będzie jednym z głównych sponsorów „Starej Damy” pokazuję, że dalej chcemy inwestować w sport na najwyższym światowym poziomie. Kooperacja na linii BetClic-Juventus będzie wykraczała poza ramy standardowego sponsoringu, co przede wszystkim będzie z korzyścią dla naszych klientów.”