BetClic – wiodący bukmacher na rynku sportowych zakładów wzajemnych oraz gier online, podpisał kontrakt z Olympique Marsylia. Logo BetClic będzie widoczne przez kolejny sezon na koszulkach zawodników podczas meczów, które OM zagra u siebie, a także na wyjeździe i podczas Europejskich Pucharów.
BetClic jest bardzo zadowolony z tego, iż może udzielić wsparcia czołowemu klubowi francuskiej piłki nożnej, który triumfował aż dwa razy w tym sezonie (zdobył Mistrzostwo Francji i Puchar Ligi Francuskiej). Tym samym BetClic, jako sponsor najlepszych francuskich i europejskich klubów, takich jak Olympique Lyon, AS Saint-Etienne, Juventus Turyn oraz 11 klubów ligi portugalskiej, umacnia swoją czołową pozycję partnera europejskiego futbolu.
Relacja pomiędzy BetClic a Olimpique Marsylia została zbudowany wokół wspólnych wartości i celów. „Nasza współpraca to naturalne połączenie dwóch partnerów, których łączą dążenie do perfekcji, dynamizm inwestycyjny i know-how. Współpraca z najbardziej utytułowanym klubem w historii francuskiego futbolu niewątpliwie potwierdza naszą pozycję lidera na rynku sportowych zakładów wzajemnych oraz gier online.” – powiedział Nicolas Béraud, założyciel i prezes firmy BetClic.
Jean-Claude Dassier, prezes Olympique Marsylia stwierdził natomiast: „Olympique jest dumny ze współpracy z firmą BetClic, głównym partnerem w świecie sportu. OM i BetClic jednoczą wspólne wartości i cele, takie jak połączenie przyjemnego z pożytecznym i jednoczesne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych wyników”.