Polska firma bukmacherska Star-Typ Sport (STS) z początkiem maja wprowadza na rynek nowy magazyn dla klientów. W punktach przyjmowania zakładów można nabyć nowy, atrakcyjny Magazyn STS, który zastąpił Ulotkę Kursową.
Znaleźć w nim można wiele nowości, między innymi nową propozycję STS – „Bitwę na typy”. Firma Star-Typ Sport od zawsze stawia na najwyższe standardy kontaktu ze swoimi klientami i stale uatrakcyjnia udostępnianą im ofertę.
Po odświeżeniu strony internetowej www.sts.pl przyszła kolej na zmianę formuły dostępnego w salonach pisma z informacjami o dostępnych zakładach. Tygodnik Ulotka Kursowa został zastąpiony atrakcyjniejszym graficznie Magazynem STS. Oprócz walorów estetycznych, pismo zawiera także zestawienie najciekawszych wydarzeń bukmacherskich w ofercie firmy pod nazwą „Tydzień Bukmacherski”.
Pozwoli on klientom łatwiej i szybciej zorientować się, których wydarzeń w codziennej ofercie nie mogą przeoczyć. Każdy dzień tygodnia będzie miał odrębną stronę w Magazynie, a poza najważniejszymi informacjami o poszczególnych wydarzeniach zawarta będzie również informacja o transmisjach telewizyjnych.
Kolejną atrakcją dla klientów Star-Typ Sport jest zabawa o nazwie „Bitwa na Typy”, w której osoby posiadające kartę klubową STS mogą rzucić wyzwanie specjalistom firmy bukmacherskiej. Zabawa polega na wytypowaniu wyników sześciu spotkań piłkarskich, wybranych przez STS w danym dniu.
Najlepiej przewidujący klienci, wyłonieni w codziennych kwalifikacjach, stoczą „Bitwę na Typy” z bukmacherem. Zwycięstwo nad specjalistą STS owocuje zdobyciem atrakcyjnych nagród, takich jak odtwarzacze MP3, aparaty cyfrowe czy nawigacje GPS.
Zawsze stawiamy na najlepszą jakość obsługi, najszerszą ofertę i jak najbliższe kontakty z naszymi klientami. To dla nich ciągle podnosimy standardy i stąd ciągłe zmiany, które owocują większą satysfakcją osób obstawiających zakłady w naszych salonach – mówi Mateusz Juroszek, członek zarządu Star-Typ Sport.
Zabawa „Bitwa na Typy”, oprócz czysto rozrywkowej formy, ma za zadanie pokazać jeszcze jedną rzecz – aby trafnie obstawiać wyniki, nie można liczyć tylko na uśmiech losu. Wygrane w zakładach wzajemnych w dużej mierze związane są z wiedzą stawiających na konkretne rozwiązania. Ci, którzy mają największe umiejętności, mogą liczyć na wartościowe nagrody w naszej zabawie. Mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje spotkają się z aprobatą naszych klientów – kończy Juroszek. Magazyn STS dostępny jest we wszystkich punktach przyjmowania zakładów w cenie 3 zł.