Aby uczcić przedłużenie umowy, bwin przygotował specjalny zakład dotyczący dziesiątego zwycięstwa Realu Madryt w Lidze Mistrzów.
Wiedeń/Madryt, 28 września 2009 r. – w dniu dzisiejszym firma bwin i klub piłkarski Real Madryt ogłosiły informację o przedłużeniu umowy sponsoringowej do sezonu 2012-2013. Umowa zawarta pomiędzy światowym liderem wśród dostawców nowoczesnej rozrywki internetowej a najlepszym na świecie klubem piłkarskim XX wieku wejdzie w życie 1 lipca 2010 r. Przedłużając umowę, bwin podkreśla swoje wieloletnie przywiązanie do piłki nożnej na najwyższym poziomie, oferując jednocześnie wyjątkowy zakład, mający uczcić tę okazję.
Oferując specjalny zakład bwin liczy na dziesiąte zwycięstwo Realu Madryt w Lidze Mistrzów do 2013 r. Zakład będzie dostępny dla wszystkich użytkowników bwin przez 48 godzin od godz. 20:00 w dniu dzisiejszym, tj. 28 września 2009 r. Następnie z puli użytkowników bwin, którzy uczestniczą w zakładzie, zostanie wylosowanych 100 osób. Jeśli użytkownik obstawi zakład na „tak” i Real Madryt ponownie wygra Ligę Mistrzów do 2013 roku, zostanie mu wypłacona nagroda po kursie 100:1 przy maksymalnej stawce 10 euro.
Obie strony są zadowolone z przedłużenia współpracy i podkreśliły jej znaczenie dla międzynarodowego futbolu na najwyższym poziomie.
Manfred Bodner, jeden z prezesów bwin, powiedział: „Jesteśmy dumni z faktu, że od wielu lat wspieramy najbardziej legendarny klub piłkarski na świecie. bwin i Real Madryt są zjednoczeni nie tylko poprzez długoletnią współpracę sponsoringową. Ogromna pasja do futbolu i ogólne zaangażowanie w sport to tylko niektóre elementy, które tworzą silne podstawy trwałej i udanej współpracy pomiędzy bwin i Realem Madryt. Jesteśmy przekonani, że Real ponownie zapisze się w historii, wygrywając Ligę Mistrzów po raz dziesiąty przed 2013 rokiem”.
Florentino Perez, prezes Realu Madryt, dodał: „Międzynarodowy futbol potrzebuje silnych partnerów takich jak bwin. Cieszę się z faktu kontynuacji i intensyfikacji naszej udanej współpracy”.
Piłka nożna to główny element trójfilarowej strategii sponsoringu firmy bwin. Zaangażowanie bwin w motocyklowe mistrzostwa świata MotoGP, polegające na wieloletnim sponsoringu kilku wyścigów, stanowi drugi filar firmy. Trzecim filarem strategii bwin jest koszykówka. W ramach ścisłej współpracy z FIBA – Międzynarodową Federacją Koszykówki, od 2006 roku bwin jest sponsorem wszystkich mistrzostw Europy i świata.
O firmie bwin
Grupa bwin posiada ponad 20 milionów zarejestrowanych użytkowników na przeszło 25 czołowych rynkach. Produkty firmy, takie jak zakłady sportowe, poker, kasyno, fortune i skill games oraz transmisje audio i wideo z najważniejszych wydarzeń sportowych (m.in. hiszpańskiej Primera Division i niemieckiej Bundesligi) dostępne są na licznych platformach. Spółka-matka, bwin Interactive Entertainment AG ("bwin") wpisana jest do indeksu austriackiej giełdy ATX (ID code BWIN, Reuters ID code BWIN.VI). Dla swych spółek-córek oraz połączonych przedsiębiorstw wykonuje różnego rodzaju usługi z zakresu m.in. rozwoju oprogramowania, marketingu, komunikacji, human resources i finansów. Działania operacyjne Grupy bwin wykonywane są przez spółki-córki oraz połączone przedsiębiorstwa na podstawie przyznanych licencji (np. w Niemczech, Włoszech, Gibraltarze). Wszelkie szczegółowe informacje na temat spółki można znaleźć na stronie www.bwin.org.