Zmienia się polityka giganta w sprawie publikowania reklam o tematyce hazardowej. Od 17.10.2008 korzystając z wyszukiwarki Google na terenie Wielkiej Brytanii, przy wynikach wyszukiwania można natknąć się na linki sponsorowane związane z zakładami bukmacherskimi, pokerem czy kasynem.
Dotychczas polityka Google była bardzo restrykcyjna względem reklam e-hazardu i nie zakładała żadnego wyjątku od zasady nie zamieszczania tego rodzaju reklam. Jednak nadal reklamy i linki sponsorowane kategorii gamblingowej nie są akceptowane przez Google wszędzie poza Wielką Brytanią.
Brytyjskie firmy zarejestrowane w Komisji ds. Hazardu będą mogły zamieszczać reklamy dla graczy w Anglii, Szkocji i Walii. Firmy pochodzące spoza Wielkiej Brytanii, a mające siedzibę na terenie EOG – Europejskiego Obszaru Gospodarczego – mogą się również reklamować pod warunkiem, że są licencjonowane w swoich krajach. Reklamy bukmacherskie w Google nie będą wyświetlane po włączeniu filtru rodzinnego.