BetClic, wiodący bukmacher na rynku sportowych zakładów wzajemnych oraz gier online, mianował swoim ambasadorem światowej sławy koszykarza Tony’ego Parker’ a. Francuski zawodnik, grający na co dzień w drużynie San Antonio Spurs, został twarzą sekcji koszykarskiej w ramach oferty firmy BetClic. Dołączył tym samym do grona ambasadorów bukmachera, które wraz z nim obecnie tworzą Marcel Desailly, Deco, Ariggo Sacchi, Mateusz Borek oraz wiele innych gwiazd. „Jesteśmy zachwyceni faktem, że Tony Parker dołączył do naszej drużyny. Jestem pewien, że będzie znakomitym ambasadorem koszykówki.
Tak jak BetClic, Tony zawsze dąży do doskonałości i dba o zgodną z zasadami etyki rywalizację. Ten krok odzwierciedla naszą chęć do kontynuacji strategii rozwoju w świecie sportu poprzez współpracę z wybitnymi sportowcami” – powiedział Nicolas Béraud, założyciel i prezes firmy BetClic. Umowa na wykorzystanie wizerunku koszykarza została podpisana na trzy lata. „To początek wspaniałej przygody.
BetClic to kluczowy bukmacher na rynku, którego ambicję sięgają jeszcze wyższej. Jestem niesamowicie szczęśliwy, że będę mógł się przyczynić do ich rozwoju w ciągu kolejnych kilku lat” – powiedział Tony Parker. W załączniku zdjęcie zawodnika do wykorzystania.