Bukmacher internetowy Unibet obecny sponsor jednego z czołowych hiszpańskich klubów piłkarskich doszedł ze swoim dotychczasowym partnerem do porozumienia. Na jego mocy aktualna umowa zostanie przedłużona na dwa kolejne sezony: 2009/10 oraz 2010/11.
Na podstawie tej umowy logo firmy bukmacherskiej Unibet umieszczone będzie zarówno na meczowych koszulkach zawodników pierwszej drużyny, jak również na strojach treningowych wszystkich zespołów Valencii. Kontrakt zapewnia firmie bukmacherskiej obecność w internecie, oficjalnym magazynie oraz na wszystkich materiałach marketingowych i gadżetach związanych z klubem. Zielony logotyp zobaczyć będzie można także na ściankach sponsorskich podczas konferencji prasowych.
– Wcześniej wielokrotnie wyrażaliśmy zainteresowanie i chęć kontynuowania współpracy z hiszpańskim klubem. Nasze nowe porozumienie pokazuje, że jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Naszego partnera – klub Valencia, darzymy dużym zaufaniem. Jest to przecież jedna z najlepszych druzyn w Europie. – mówi Dyrektor Generalny Unibet Peter Nylander. – Dodatkowo mamy podobną filozofię: zarówno Unibet, jak i Valencia w swoich relacjach z graczami i kibicami kierują się mottem Przez graczy, dla graczy. Ponieważ Unibet zawsze starał się być blisko sportu i kibiców ważni są dla nas także fani i sympatycy klubu.
Umowa sponsorska jest atrakcyjnym rozwiązaniem dla obu jej stron. Zapewnia rozwoju marki oraz wymierne korzyści w Hiszpanii i całej Europie. Zarówno miasto, jak i klub Valencia są doskonałym partnerem dzięki swej międzynarodowej rozpoznawalności. Wpływają na to takie imprezy jak żeglarski America’s Cup, Grand Prix Formuły 1, wyścigi Cheste Moto GP oraz oczywiście jedna z najlepszych drużyn czołowej ligi świata.