LV BET Zakłady Bukmacherskie rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Mundial sam się nie wygra”. Twarzą kampanii przygotowanej na piłkarskie Mistrzostwa Świata w Rosji został były działacz piłkarski, Zdzisław Kręcina. Nawiązanie przez LV BET współpracy z nowym ambasadorem to początek niestandardowych działań marketingowych marki na rynku bukmacherskim.
Kampanię reklamową zainaugurował wyemitowany 8 maja br. spot reklamowy, w którym Zdzisław Kręcina informuje o podjęciu współpracy z firmą bukmacherską. Akcja rozgrywa się w Apartamencie Działacza LV BET, w którym były sekretarz PZPN w humorystyczny sposób przedstawia kulisy polskiej piłki.
To pierwszy z serii czterech spotów internetowych przygotowanych z myślą o nadchodzących Mistrzostwach Świata w Rosji. Emisje kolejnych odcinków z udziałem ambasadora zaplanowano kolejno na: 15.05, 22.05 i 29.05. Spoty będzie można obejrzeć na stronie lvbet.pl/mundialsamsieniewygra oraz w serwisach YouTube, Facebook i Twitter LV BET.
Kampania LV BET z hasłem przewodnim „Mundial sam się nie wygra” potrwa do połowy lipca br. Obejmuje ona działania w internecie oraz mediach społecznościowych.
Za kreatywną część kampanii odpowiada dział marketingu LV BET Zakłady Bukmacherskie. Spoty reklamowe oraz sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Foszer Sawicki a za komunikację kampanii oraz współpracę ze Zdzisławem Kręciną odpowiada agencja marketingu sportowego Urban Communications.
PIERWSZY ODCINEK KAMPANII LV BET – POWRÓT KRÓLA
LV BET to dynamicznie rozwijająca się marka na rynku bukmacherskim angażująca się w rozwój różnych dyscyplin, wspierając m.in. Wisłę Kraków, Widzew Łódź, Piasta Gliwice, Wisłę Płock, czy CEV EUROVOLLEY POLAND 2017, a także serwis internetowy Łączy Nas Pasja. Od listopada 2017 roku firma jest również Oficjalnym Partnerem PlusLigi i Ligi Siatkówki Kobiet.